2 år och 7 månader

Oliwer min stora fina prins, han är nu redan 2 år och 7 månader.
Han har hunnit med så mycket roligt på senaste :)

- Åkt skridskor för första gången
- Åkt skidor för första gången
- Åkt på två solsemestrar utomlands

Och massor mer...

Här är han ute och åker skidor :)
 






Han har blivit så stor.
Han är medveten om att jag har bebisar i magen och ibland så pussar han på magen.
Jag frågar honom ibland om han skall leka med dem när de kommer ut och då så skiner han upp och säger JAA :)

Han kommer vara ca 3 år när bebisarna är födda men dock tror jag att det kommer bli lite jobbigt för Oliwer, det är en stor omväxling ifrån att vara själv till att vara en bland tre.
Men det är viktigt att vi som föräldrar aldrig glömmer att visa Oliwer den tiden han behöver och göra saker ensam med honom fortfarande så att han inte känner sig bortglömd.

Men jag har så mycket folk runt omkring mig som älskar Oliwer som kommer hjälpa oss med att få honom att känna sig som världens bästa jämt ändå :)

Hur har det funkat för er med syskon?
Hur gamla var det äldsta barnet när syskonet kom?
Några tips?


Kommentarer
Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

grattis till twinsen :)

2012-04-11 @ 10:42:20
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: jaha okej :) men vilken resa du har framför dig med två i magen! Min lillasyster har tvillingflickor, hennes mage var gigantisk, och det är såå coolt att två människor kan se precis likadana ut :)



ja jag stannar absolut, har redan lagt till dig på bloglovin ;)

2012-04-11 @ 12:24:30
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0