Event We R Family - Loppi

Idag panik planerade jag att gå på ett nytt event med Matilda Loppis We R Family, jag gick med Anna (fast jag aldrig såg henne där) som hennes + one. Det var jätte roligt att träffa massa roliga vänner så som Atousa, Denise, Mikaela osv
Alla bloggare såklart.

Det var en gäng utställare där som Bambino, Svensk Fågel, Sobea, SOS barnbyar osv
Och en modevisning som jag tyvärr missade pga av att jag slutade jobba så sent som 17.15 och det tog ett tag att ta sig till Slussen. Eventet var på Fotografiska.

Sedan fick man en jätte stor goodiebag med en massa olika saker.
Så som fribiljett till Skansen, ett par öronskydd för barn, en frisbee, lite olika rabatter, matprodukter osv

Det var jätte roligt att träffa allihopa och snacka lite "mammaskit"
Jag saknar verkligen det där med att träffa alla mammakompisar så det var jätte roligt.






Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Åh va mycket fint! Kul med event, jag lär aldrig komma iväg på nått sånt. Bor ju för långt ifrån allt :P

Kram

2012-04-22 @ 11:25:44
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0