Heeej + Event

Hej alla glada =)

Jag har varit en stygg bloggare idag, inte ett enda riktigt inlägg men helt enkelt att när jag inser att det är lite svårare att kombinera jobb och blogg så får jag faktiskt erkänna för mig själv att det kommer inte blir 4-5 roliga inlägg varje dag på vardagarna förutom torsdagar då jag gör mina graviditetsuppdateringar och så:)

Men ibland kanske man hinner med allt på samma gång :)




Idag har jag varit på ett event med Matilda, jag var hennes + one :)
Det var jätte roligt.  Det var Linda skugges event (hennes event byrå)i samarbete med paf poker, man fick lära sig lite mer om poker och det var väldigt intresssant. Det var buffè och dricka (alkohol fri för min del dock)

Var även ett jätte duktig trollkarl där som hette Leif, han uppträde medans vi åt och han var strålande.
Jag och många med mig var väldigt imponerade av honom. Helt otroligt var vissa av hans trick.

Sedan fick man en liten goodiebag med diverse saker i som jag kan visa upp senare med bilder och så.
Men helt klart ett bra och lyckat event. Eventet var för tjejer endast har jag för mig.

Ber om ursäkt för att det inte är någon bild men jag är sviiiin trött och vill bara sova haha
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Du, jag vet hur det är! Mina jobbdagar så ekar det vääääldigt tomt på bloggen! ;) Men det "riktiga" livet går ju faktiskt före ;) hihi!

Kul med event! :D

Kram

2012-04-18 @ 19:05:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0