Lugnet före stormen *vrooom*

Oliwer har en tendens att rota fram varenda leksak han äger och har bara för att lägga ut runt omkring i lägenheten, jag vet inte om han leker sakletare eller bara vill markera revir och sprida ut sina saker lite överallt så ifall det råkar komma in ett annat barn här så vet den redan att "nej här har någon redan varit, jag drar". Ja jag får väll skylla det på att barn är barn liksom..

Iallafall idag har jag vi haft städdag eller vi har städdag, jag tvättar och det är storstädning på G i lägenheten och det behövdes som ni kanske kommer ihåg??

Jag har ialla fall lekt sakletare åt Oliwer och städat hans rum...







Så här har ni bevis, det var fint kl 13.11 senast ialla fall men om jag känner min son rätt så lämnar han en bomb där i eftermiddag och allt blir kaos men men what to do what to do !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV:



Änsålänge ser man inte så mycket likheter.

Men Hailey liknar mer mig i verkligheten :)



Fint rum han har :)

Vet precis hur det är med städar en minut och stökigt den andra

2012-04-14 @ 14:04:53
Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Sv: Visst är det fina färger :D Kommer nog shoppa mycket från h&m i sommar.

Grattis till bebisarna i magen! När är du beräknad? :)

Ha en härlig lördagskväll! Kram

2012-04-14 @ 18:12:08
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Härligt rum han har!

Kul det där när man har ett fotobevis på att det VARIT rent och ordning en gång iallafall :)



Sv: matlagning är jättekul när det bara flyter på och när det blir bra!

2012-04-14 @ 20:24:03
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Så fint!!! :) Hoppas det höll sig ett litet tag iaf ;)

Kram

2012-04-14 @ 22:52:47
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0