Oliwer är så himla rolig

Asså ni ska bara veta vilken underbar 2,5 årig son jag har, han är busig men helt underbar.
Han pratar så enormt mycket och har så mycket fantasi och idéer, han är smart och enormt kärleksfull.

Men missuppfatta mig inte han är otrolig busig också och töjer gärna lite på gränserna och en hormonstungen mamma och en trotsig unge är ingen bra kombo.
Men det löser sig ofta.

Han säger så roliga saker hela tiden och ibland så chockar han oss med ord och meningar som vi inte trodde fanns i hans ordförråd.

Idag fick han för sig att rosta lite bröd... ja jag låter filmen tala för sig själv.



Ibland så blir det lite fel men vad gör det, man får så mycket skratt i livet av barn.
Barn är glädje men ibland en ganska påfrestande "glädje" om ni förstår mig rätt ;)

Kommentarer
Postat av: Darya

Hahaha aww :)

2012-04-14 @ 20:40:22
URL: http://daryamk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0