Sådär...bara!

 

Nu har jag käkat detta mål, det var helt okej. Jag tror jag byggde upp för stora förväntningar och blev lite besviken men jag kan inte säga att det var äckligt men ja lite besviken.


Däremot glädjer det mig att berätta att McDonalds har åter infört ”Dubbel cheese” på alla McDonalds nu och inte bara på express ställena. 20 kr ska dem ha för den lilla rackaren.
Nu måste jag dock smälta maten lite och smälla mig själv på fingrarna och vänta minst 1 månad inna nästa McDonalds besök för jag vill inte gå upp några 35 kg precis.

Nej skärpning med kosten.

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Hmmm... Vad är det... kyckling? =)

2012-04-25 @ 17:22:51
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Carro - Foto

Åh så gott med dubbel cheese!

2012-04-25 @ 18:51:16
URL: http://nilssonphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Love inte äta skräpmat/mamma

2012-04-25 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0