NY VIDEOBLOGG VECKA 31 (30+0) SJUKHUSET


Kommentarer
Postat av: Tina

Önskar dig all lycka!

2012-08-02 @ 22:09:02
Postat av: Tina

Önskar dig all lycka!

2012-08-02 @ 22:09:11
Postat av: Madeleine

Åh, jag vill bara åka till dig och krama om dig Love! Jag vet att vi inte känner varandra, men jag tycker så synd om dig och din rädsla. Kan tänka mig hur det känns med allt och jag skulle säkert känna likadant. Har verkligen bara lust att krama om dig. Skickar tusen styrke kramar <3 Lycka till!
/Madde

2012-08-02 @ 22:21:38
URL: http://maadison.blogg.se
Postat av: Ruth-mamma till Meja

Åh Love, säger precis som Madde, vill bara krama om dig och ge dig lite lugn. Känner inte dig heller men ända sen jag såg ditt inlägg om att ditt vatten hade gått så har jag tänkt på dig och pojkarna så himla mycket. Man får lov att vara ledsen och orolig och gråta, du behöver inte be om ursäkt för tårarna. Hade jag bott i Stockholm hade jag kommit och hälsat på dig och varit ett stöd för dig. Hoppas att du har många omkring dig som sköter om dig. Det viktiga är bara att ha ett inre lugn och vila så pojkarna kan bli så stora och starka som dom kan. Massa massa styrkekramar till dig// Ruth

2012-08-02 @ 22:41:05
URL: http://www.minipartoft.blogg.se
Postat av: madde

Förstår dig verkligen!
Klart man inte vill att barnen ska komma såhär tidigt men försök håll dig lugn o trygg med att du får den bästa vården både nu o ifall ngt mer händer!
Sedan är det ju FETT tråkigt o behöva ligga o glo på sjukhus, ofta ensam, jag har nyss sj legat 5 dagar o glott på bb men det är skönt att du har datorn med dig o hoppas du ändå får lite besök o sådär!!! kram o håll humöret uppe så gott du kan!

2012-08-03 @ 00:34:51
URL: http://tjockisbullen.blogg.se
Postat av: klara

Lider med dig!
Hoppas du kan sysselsätta dig med typ bokläsning, handarbete, spel, tv osv:)
Om du känner dig jätteorolig får du säga att du vill ha ett ultraljud för bebisarna mår ju inte bra av att du är ledsen/orolig heller!
Lycka till:) Kram

2012-08-03 @ 10:46:10
URL: http://kmv.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag känner igen mig i dina tankar. Jag började läsa din blogg i våras. Fick tvillingar i början av juni i år och de föddes i 33+5. Jag blev sjuk i havandeskapsförgiftning och de läkarna trodde vi skulle behöva sätta igång förlossningen eftersom jag hade så dåliga värden. Sedan gick dock vattnet spontant och vi skulle försöka förhala förlossningen så länge som möjligt. Det gick dock inte och tvillingarna föddes ett dygn senare. detta var ju dock några veckor senare än för dig men jag vill råda dig att inte läsa skräckhistorier på nätet. För oss gick det trots allt bra och vi fick lämna neo efter 3 veckor och nu mår tvillingarna helt bra. Jag minns att jag precis som du var så orolig efter att vattnet gick, särskiljt eftersom tvilling1 var tillväxthämmad. När de föddes var tvilling1 det också och vägde bara 1600g. Hon behövde dock ingen hjälp alls utan har klarat sig själv helt, utom värmemadrass. Det jag vill säga med detta inlägg är att tillåt dig att vara orolig men försök att inte tänka det värsta. Det kommer gå upp och ner. Ta hand om dig. Jag håller mina tummar för dig och förstår att det känna jobbigt eftersom det är så pass tidigt. stort lycka till med allt!

2012-08-03 @ 15:58:45
Postat av: elin

en stor jätte kram ifrån mig. kom lite tårar ifrån ens ögon när man ser dig så ledsen. hoppas att du mår bättre snart. håll humöret uppåt. önskar dig all lycka. önskar jag kunde skickat lite positiv energi och mycke skratt i ett rosa litet paket. hoppas tiden går snabbt så hela familjen får va hemma och bara ha de mysigt.

2012-08-03 @ 17:44:06
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

<3 Kramar till dig / er! Skulle vilja ge dig en kram! Hoppas de finns något du kan göra för att få tiden att gå. Varje timme är värdefull för barnen i magen, när det är dags för dem att komma ut så kommer de gå bra.
Positiva tankar, tänker på dig/ er varje dag! Kramar <3

2012-08-03 @ 23:15:50
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com
Postat av: Charlotte - mamma till Mirabelle

Hej! Jag vill bara skicka många kramar till dig och jag håller tummarna för att allt kommer att gå bra för dig och bebisarna!

2012-08-13 @ 21:32:34
URL: http://www.lalalottiees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0