Hemma igen :)

Shit va tiden går fort.
Vi har kommit hem ifrån Sundsvall och idag har jag njutit av att hämta min bil på lagning, tagit en lång promenad med Daniel och Oliwer till diverse lekparker. Mina höfter känner definitivt av dagens äventyr...inte skönt!!
 
Vi har haft det jätte bra i Sundsvall.
VI hälsade på pappas 90 åriga Farmor och var bland annat på äventyrsbad igår och Oliwer hade super kul.

Nu när man har haft en bloggfri halvvecka så missar man en del.
Man missar svara på era fina kommentarer och man missar att skriva inlägg.
Jag måste göra en uppdatering ang. graviditetsvloggen och så då jag gick in i vecka 27+2 idag :) Jag missade ju vecko-uppdateringen i torsdags.
 
Hur mår ni då?
Någon som har något roligt att berätta ? :D

kram

Kommentarer
Postat av: totadenice

Jag har följt dig sen när du var gravid med oliwer och det är jättespännande och roligt att ni får uppleva lyckan igen! Håller tummarna att det går bra hela vägen och att du inte kommer bli alltför trött nu när det blir tyngre och tyngre. Själv överraskade min man mig att det nu var dags att ta ut spiralen! Så nu hoppas vi oxå på liten inom sinom tid! Så jag har väntat!!!

2012-07-14 @ 18:57:32
Postat av: mode oct shopping för små - från 15år och gravid

Skönt att ni haft det bra, hoppas det blir bättre med sammandragningarna nu när ni har bil igen :)

2012-07-15 @ 12:42:38
URL: http://www.sandralinder.com
Postat av: Lillgarden

Skönt med lite semester från allt sådär :)

2012-07-17 @ 16:55:33
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men vad roligt att ni har varit här i Sundsvall. :) Visste inte att du hade anknytning hit. :)

2012-08-03 @ 13:57:20
URL: http://jordi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0