Min biiiil :(

Jag lämnade in bilen på verkstan för en vecka sedan ju :( Men idag när jag ringde för att se om den är färdig så hade dem inte fått tillbaka den delen ifrån Audi ännu..buhuu :(
 
Han skulle ringa och jaga och kolla vart den var och hur det såg ut. Jag klarar mig inte längre utan bil, det är ju deras fel att jag är utan bil och så har dem gett mig en ful, äcklig gammal KIA som man inte ens kan ha en barnvagn i bagage utrymmet i. Jag har alltså varit utan bil 1 vecka och med dessa foglossningar så gör det inte en kvinna glad. Jag.vill.ha.min.bil!
 
Hoppas han ringer med goda nyheter snart annars dör jag :(
Oliwer är hos mamma och jag ska hämta honom snart och det blir antingen kommunalt som det ser ut just nu :(
FUCK!
 
Kom heeeeem, vi börjar om igen. Kom heeeeem :)
 

Kommentarer
Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Fy så trist, hoppas du snart får tillbaka din bil (och att det inte kostar skjortan, hua!)

2012-07-09 @ 16:12:34
URL: http://vardagspusslandet.blogg.se
Postat av: mode för små ;från 15år och gravid

Hoppas att det ordnar sig fort :)

2012-07-10 @ 01:50:46
URL: http://www.sandralinder.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0