Fullt upp



På dem senaste dagarna har det hänt mycket.
Här är följade punkter;

* Mamma och Mormor fyllde år (42 år respektive 70 år) Happy Birthday till er
* Oliwer har blivit dundersjuk och haft feber ifrån 39,3 till 38,4 hela tiden sedan dess.
* Jag har fått motorstopp mitt på vägen 
* Jag har köpt ny bil
* Varit på grillparty hos Daniels pappa 
* Hamnat vilse mitt ute i ingenstans på någon öde landsväg i 45 minuter mitt i natten. Såg inte längre en bilens nos för det var så mycket dimma
* Haft små onda samandragningar pga av all stress 

Jag är haft mycket att göra.

Så..vad har ni haft för er ? :)

Bild ifrån släkten på mammas/mormors kalas i fredags

Ser ni mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0