Mamma och jag ska på bio :)

 
Idag ska jag bjuda iväg min mamma på bio, vi ska se denna film "What to expect when you`re expecting".
Jag vann två biljetter till den här filmen inne på Monias blogg för ett tag sedan, tack så mycket för dem :)
 
Det ska bli mysigt att gå med mamma, bara hon och jag.
Det händer ju inte så ofta längre och man måste ta vara på dem tillfällena.
 
Mamma fyller ju år också om 6 dagar, kära lilla mamma. Hon och min mormor delar födelsedag, lite komiskt att föda barn på sin födelsedag.
Min mamma var bara 19 år när jag föddes så man kan säga att jag gick lite " i mammas fotspår" när jag fick Oliwer. Jag var också 19 år, så jag tog studenten i vecka 25 :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

varsegod det var så lite så :)

2012-06-09 @ 21:22:24
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0