Midsommar i Nås 2012

Återigen firar vi midsommar i Nås, det har vi gjort de senaste 3 åren.
En tradition är född hos oss och nästa år åker vi hit med tvillingarna på deras första midsommar förhoppningvis.
 
Jag gjorde en midsommarkrans av blommor jag hittat här omkring.
 
 
Tvingade även Oliwer att sätta på sig den så jag kunde fota, bloggmorsa man blivit ;)
Dock var modellen inte lika sugen på att ha en kamera upptryckt under näsan och en halvgalen kvinna skriknde " Titta in kameran" "Snälla Oliwer" Du får glass" "Bara ett kort då" "Nu ler du in i kameran så ska mamma fota dig" "NU LER DU UNGE, BANNE MIG" osv osv ;)
 
 
 
Nu vankas det snart middagslagning och en massa mys.
Solen skiner och man mår bra, bebisarna sparkar på och "mamman"  hon fick sig ett glad alkoholfritt bubbel med jordgubbar i så hon är nöjd också :)
 
(Pratar om mig själv i tredje person, måste fått solsting)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, känner igen det där tjatet om att kolla in i kameran o se glad ut ;)
Ha en finfin midsommarhelg fina du!
Kram

2012-06-23 @ 07:34:47
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Fick nästan truga barnen bara för att dom skulle ha på sig sina kransar precis när vi gick in hos mormor och morfar, haha.. Men sen åkte dom av lika kvickt.. Nåja, nya tag nästa år eller?

Jättefin krans du gjort! :)

2012-06-23 @ 09:39:07
URL: http://lillgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0