Orättvist - Ge mig tillfällig snopp

Asså jag har tänkt på en sak.
Vi brukar ju bila upp till landet i Dalarna och det tar ca 3-4 timmar att åka dit.

.

Jag brukar ju bli väldigt kissnödig när jag åker bil och har tänkt på det där med att stanna vid vägen och kissa skogen. Det är ju nästan en omöjlighet för en kvinna att kissa i skogen.

.

Går jag in i skogen och sätter mig med rumpan bar och kissar så riskerar jag att kliva ur skogen med en full fästing familj i röven. En kille drar bara fram snabeln, med ett säkerhets avstånd på minst 1 meter ifrån marken där fästingarna är....orättvist!

.


Alternativet är att jag tränar upp mina benmuskler ala Anja Pärsson så att jag kan stå i "stolposition" under tiden.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Håller med, fruktansvärt dåligt planerat hur kvinnor ska kissa utomhus :-) Att vi dessutom måste visa allt medan männen inte visar något när de står vända bortåt och kissar är ju också bra fuskigt :-)

2012-06-22 @ 06:04:14
URL: http://vardagspusslandet.blogg.se
Postat av: sandra linder - mode för små

hahahaha word!

2012-06-22 @ 10:37:30
URL: http://www.sandralinder.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0