Gravida "Love"

Gravida "Love" är ingen man vill stöta på, hon är hemsk ;)

Asså jag känner det på senaste att jag är verkligen hänsynslös emot andra människor när jag är gravid, jag blir någon multi-egoist. Jag tycker enbart om mig själv, Oliwer, min familj samt mina vänner och tycker att alla andra är idioter.

Jag bör alltså egentligen inte vistas i en miljö där man antingen behöver köa, samsas eller dela med sig med totalt okända främlingar. Jag hatar alla och jag är inte blyg att berätta det heller nej nej.

Det slinker ut ett och annat fullt ord och jag gör det lagom högt för att personen eller personerna i fråga skall höra vad jag tycker..hemskt. Jag kommer oftast på mig själv efterhand att ha mumlat något fult eller dumförklarat något högt antingen till mitt sällskap eller om jag pratat i telefon med någon så berättar jag mer en gärna om idioten som inte fattar någonting framför mig. 

Jag är ingen snäll människa just nu och jag tror att det har med graviditeten att göra.
Grejen är att jag själv tycker jag har rätt tills en bit efter situationen när jag verkligen tänker efter då kan mitt dåliga samvete komma i kapp mig. Men jag hatar folk som trängs och folk som bara helt enkelt inte använder hjärnan.

Jag har liksom börjat bråka med en kvinna på Skansen, snackat högt om en tant (hon suckade högt när jag satt mig framför henne och trodde jag smutsat ner henne byxor fast jag inte ens rört dem) på tunnelbanan som satt bredvid mig när jag pratade i telefon med min mamma, lackat ur på några i kön till fiskedammet på Valborg osv.
Jag kan berätta mer detaljerat om ni önskar ...ush :(

Whats up whit that likzooom?

Någon som känner igen sig eller är jag djävulen själv ?


(En bild jag tog för 2 veckor sedan)


Kommentarer
Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!

hej kollar lite barnvagnar, hjälp mig så hade det varit toppen - http://perfectlifewithyou.blogg.se/2012/may/orbit-baby-g2-vs-brio-go.html#comment

2012-05-14 @ 21:20:49
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hahhaa, underbara gravidhormoner ;)

Jag vill gärna höra detaljerna i historierna ;)



Herregud, vet du? till och med min mamma bad om ursäkt å mina vägnar till min man, att jag va sånt monster när jag väntade kevin ;) Stackars satar som är i ens närhet när hormonerna flödar ;)

KRAM!

2012-05-15 @ 20:54:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0