Så "skön" dag

Idag är det måndag och ny arbetsvecka..dock är den ju väldigt kort då man är ledig på torsdag igen.
Men idag så är det MASSAGE :D

Japp för några veckor sedan vann bland annat jag massage på jobbet så det kommer en tjej som är massös idag.
Ska bli så jäkla sköööönt.

Jag har fått massage utomlands förut på semester 1 gång eller 2 ggr om jag ska vara ärlig.

Gillar ni massage?
Har ni varit på massage i Sverige?

BTW Jag är välmedveten om att jag är gravid, då jag har en stor mage i fronten.
Jag kommer få en enklare massage på ryggen då jag sitter upp, så dont worry.


Kommentarer
Postat av: Lina

Glöm inte å säga att du e gravid. Hört så mycket om gravid å massage :)

2012-05-14 @ 08:31:27
Postat av: Lisen

Det är inte så bra att gå på massage när man är gravid om inte.massösen/massören är utbildad just i gravidmassage, då det finns nedåtdrivande nerver i nacke och svank.. vill inre skrämma upp dig, men vara så du vet :) hoppas du får det skönt på massagebordet, skulle behövas här med kan jag tala om!

2012-05-14 @ 08:34:12
Postat av: Carro - Foto

Jag tycker massage är super obehagligt ;P

2012-05-14 @ 09:38:31
URL: http://nilssonphoto.blogg.se/
Postat av: Vanilla - just nu pågår bloppis med bebiskläder!

Vad skönt med massage! Det är underbart! :-) Jag sa hela graviditeten att jag skulle gå på massage när bebisen var ute, nu är min lilla tjej snart fem månader så det kanske är dags att boka den där massagen nu... ;-)



Kram

2012-05-14 @ 19:04:03
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: Frida

När jag jobbade gick jag på massage en gång i månaden. Jag behövde det verkligen eftersom mitt jobb är ganska tungt. Lite lyxigt kanske, men bra för kroppen. Gick nog på massage tills jag var i femte el sjätte månaden. Låg lixom lite på sidan de sista gångerna. Annars är det inte farligt att få massage när man är gravid. Så länge det känns ok att ligga på mage så går det bra, hon som jag gick hos tog inte i så hårt när hon var längst ner vid ryggen.

Kram

2012-05-14 @ 21:13:16
URL: http://fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0