Sol sol sol

Har suttit på balkongen och njutit av solen med Oliwer och magen.




Det är jätte skönt väder idag verkiigen. Man måste passa på att njuta.

Igår var vi som sagt och kolla på brasa i Sköndal. Oliwer, jag, Daniel och hans mamma och pappa var med.
Vi käkade middag hos dem innan...fin fin oxfile och en god sommrig sallad. Perfekt, perfektion!!!

Bloggandet blir lidande när det är sånt här fint väder känns det som men jag ska försöka ta massa bilder och lägga upp en bildbomb senare.

Kram


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

klart bloggen blir lite lidande när det är så fint väder ute!

2012-05-01 @ 19:50:41
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: emma

Åh va glad jag blir när jag kika in på din gamla blogg och såg att du uppdaterat och dessutom med världens nyhet. Så glad för er skull, har kikat in titt som tätt och tänkt hur du har de.. och nu några månader senare väntar du tvillingar, så häftigt :)



Har följt dig sedan oliwer låg i magen och ska bli häftigt att läsa vidare vidare här om er kommande framtid med oliwer och tvillingarna, såå häftigt.



Stort lycka till med allt, hoppas allt är bra med dig och att graviditeten och förlossningen går bra :)



Kram

2012-05-02 @ 01:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0