Jag älskar att det snart är sommar..

Jag är så glad, bara allmänt.

Mina kusiner är snart hemma båda två på säker svensk mark, den ena kom hem den 23:e och den andra busen kommer hem den 30:e.
För mig är familj jätte viktigt och har alltid stått nära mina kusiner och släktingar.
Jag har ungefär 10 kusiner totalt och en släkt på kanske 30 pers ialla fall.

Snart har jag själv en familj på 5 st, helt galet :) 

I sommar innan tvillingarna kommer (för dem får inte komma i sommar då tejpar jag igen där nere) så ska jag bara njuta av att vara. Vara Oliwer och jag, göra massa kul tillsammans som en liten familj för snart blir vi en stor familj och får fler barns tillägg och grejer. Helt galet.

Jag kommer bli sjukskriven 100 % ifrån 1 Juli senast och efter det ska jag bara njuta av sommaren.
Åka mycket till landet, träffa mycket mamma vänner och kanske försöka hinna med någon weekend innan det är försent att flyga. 

Jag tror att detta blir en "Yes sommar" och sedan när vi har njutit nog då kommer tvillingarna :)
Perfekt timing och så välkomna ♥



Kommentarer
Postat av: Emma

Tack, tack o tack. :) Ja, nu är den på gång att växa tycker jag. Det tog sin tid. Haha.

Spännande med tvillingar! Vet ni könet på dom än? :)

2012-05-25 @ 11:10:09
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Tove Lantz

sv: Det var lite kul sammanträffande!

Min man var inte jätteförtjust i Levi från början men sen ändrade han sig :)

2012-05-25 @ 15:09:00
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/
Postat av: Sandra- med pojke i magen

SV

Tack vad gullig du är! Jag försöker iaf :) Jag tycker att de är kul. Blir de fel så blir de.. Då får man bara göra om gör rätt :D

Jag fick min symaksin av mamma och jag älskar den. Dock vill jag ha en annan :)

2012-05-25 @ 22:39:10
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0