Ska ni också till Furuvik på lördag ?:)

Det verkar som det blir dags för ett nytt uppdrag för Oliwer och mig, i Skoj-O-metern.

Vi är nämnligen inbjuda till den underbara premier öppningen av Furuviks parken för denna säsong. 
Så himla roligt och vi blev så himla glada. Daniel jobbar så han kan inte följa med :( 

Men jag har osat för mig och Oliwer + två vuxna till, jag trodde mina föräldrar kunde åka med men dem kunde kanske inte. Men vi kommer åka ändå, känner några andra mammor som ska dit så det blir super roligt. 

 


Det är perfekt och om det blir 25 grader som vädret säger så kommer det bli en toppen dag, varmt såklart, så det gäller att dricka mycket vätska.

Man blir bjuden på entrèn, åkband, lunch för alla i sällskapet.
Väldigt generöst tycker jag av Furuvik, så tack åter igen för att vi blev bjudna.



Jag har själv aldrig varit där så det ska verkligen bli spännande.

Har ni varit där?


Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - mamma till vira

Suck!! Jag är oxå bjuden.

Skulle ju vara kul att ses. Men jag jobbar :(

Vira ska dit med sin farmor..

2012-05-25 @ 07:38:37
URL: http://Www.josephinewestling.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0