Facebook grupper och alla dessa regler

Fan va irriterande det är med alla facebook grupper som finns där ute, man går med i en grupp som är intressant men sen inser man att man knappt får skriva något i den utan att riskera att bli utkastad.
Har läst på en annan blogg som har råkat ut för samma sak och också tröttnat.
 
Det är ju sjukt hur mycket regler det finns.
Man får inte göra så och inte gör si, vad är grejen ? kan någon som är admin i dessa grupper förklara för mig varför alla dessa regler?
 
Regler som att man inte ska vara elak, spydig eller likande förstår jag men alla dessa löjliga regler "bara för att" förstår jag mig inte på, alls!

Kan man inte bara ha en grupp där man får lägga upp det man vill utan dessa regler?
Man får skriva det man vill och tycker utan att bli utkastad?
 

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Jadu bra fråga.
Är med i den grupper men skriver sällan något. Det räcker vad man ser att alla andra skriver och sen alla pekpinnar dom får.
Och detta med "varningar" En varning till och du blir borttagen! Liksom skolan all over...

2012-10-14 @ 14:52:25
URL: http://lillgarden.blogg.se
Postat av: Linda Olsson

Va är det för grupp?? :P Låter ju riktigt tråkigt om man knappt vågar skriva nått :/

Kram

2012-10-14 @ 18:32:49
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0