Finns nästan inget mer irriterande.. - Blocket

Nu har det hänt mig två gånger att jag har ringt på en annons och bestämt att jag ska köpa "produkten", vi har bestämt tid osv och jag har planerat min dag efter det och min ekonomi.

BÅDA j*vla gångerna har jag fått ett sms eller mail om att idiotfan har sålt varan till någon annan för att det ringde så många på annonsen. FY FAN ! Jag har aldrig gjort så utan jag har sagt att det är en som ska köpa tex. bordet så om inte hon kommer då ringer jag dig. Men inte fan lovar jag någon att få köpa grejen för att sedan sälja det ändå till någon annan. Vilka puckon!
 
Har det hänt dig också eller är det bara jag som råkar ut för sånt?
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Själv har jag inte varit med om det men vi har däremot varit personerna som köpt varan innan personen som blivit lovad den hunnit dit. Dock var vi ovetandes om det :)

2012-10-29 @ 17:07:46
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Postat av: Carro - Foto

Min mamma råkade ut för det senast idag! Människor...

2012-10-29 @ 18:07:21
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Jenny

Det har aldrig hänt mig faktiskt MEN jag har själv sålt en del och då just precis så. Först till kvarn. Varför? Jo för köpare allt för ofta skiter i att komma på bestämd tid. Skit irriterande!

Svar: Jo men då måste man säga det i annonsen eller på mail eller på telefon. Annars gäller avtalad tid...........
Love Nordgren

2012-10-30 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0