Folk har slutat läsa ... - Tvätta

Ja på 3 dagar så har jag sjunkit med ca 300 läsare och det gör mig ju lite orolig, har jag skrivit något dumt eller ?
Så himla trist att folk tröttnat på min blogg av någon anledning ...
 
Jaja igår så mådde jag ialla fall skit dåligt och orkade inte ens sitta vid en dator men det blir bättre nu när veckan börjat. Idag är även Oliwer hemma då han är förkyld och hostig.
 
Jag har lite att göra idag
 
1. Tvätta
2. Städa
3. Fixa med massa papper
4. Sy vagntäckena förhoppningsvis
5. Laga middag
6. Gymma
 
Så fullt upp :)
Vill bara säga att ni få som är kvar och läser min blogg så vill jag säga, tack!!
 
Och om det är något jag sagt eller gjort som kan ha gjort att folk slutat läsa berätta gärna så jag inte gör samma misstag igen ?
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro - Foto

Statistiken brukar alltid sjunka ett par snäpp under helgen tycker jag. Folk umgås nog mer med nära och kära än att sitta vid datorn :) du ska nog se att dom kommer tillbaks. Hoppas ni har haft en trevlig helg.

2012-10-08 @ 09:35:02
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: rebecka

Skulle vilja att du bloggar lite mer o lägger ut lite mer bild på tvillingarna o skriver hur de mår o så eftersom de är tidigt födda o så fick de väll epelepsi? Intressant att läsa mer om sånt och roligt att se lite bilder på tvillingarna :)

Kram

2012-10-08 @ 10:21:36
Postat av: Pernilla-22 år och mamma till Kevin & Emilia

Älskar att läsa din blogg så jag finns kvar :))

2012-10-08 @ 10:55:01
URL: http://ayoungmother.blogg.se
Postat av: jennie

Jag tyckte tyvärr att bloggen blivit väldigt tråkig. Du skriver inte om något intressant längre. vill läsa mer om tvillingarna och kanske en förlossningsberättelse?

Svar: Ja jag förstår:) Jag har bara inte skrivit så mycket om barnen ..jag vet inte om jag skyddar mig själv lite pga att jag är så pass orolig för dem fortfarande osvMen det ska jag bli bättre på :)
Love Nordgren

2012-10-08 @ 13:21:06
Postat av: Tina

Gillar att läsa din blogg för att den är så bra:)

Svar: Taaack Tina :)
Love Nordgren

2012-10-08 @ 14:04:14
Postat av: PATRICIA - Mamma till W&N

Tycker alltid att din blogg varit otroligt bra! Som sagt, väldigt roligt att läsa om alla dina tre pojkar:)

Kram Patricia.

2012-10-08 @ 15:46:50
URL: http://mammasangel.vimedbarn.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sånt går ju upp och ner! Tycker du skriver bra och jag följer dig!

2012-10-08 @ 22:13:42
URL: http://lillgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0