FUCK CANCER

Hatar dig Cancer, du är ful och äcklig och borde inte finnas.
 
En av mina största rädslor i livet är ju just sjukdomar och speciellt cancer.
Vi har haft cancer i min familj, både magcancer och bröstcancer. Jag är så orolig att jag eller någon i min närhet ska drabbas.
 
Så för att upptäcka cancern i tid så måste man ju "känna på brösten" tex.
Så...klämmer du tillräckligt på tuttarna där hemma? Jag gör det inte, jag måste bli bättre på det.
För ungefär 1 år sedan upptäckte jag en liten knöl i halsen, den lilla knölen har inte gått bort ännu och jag har även börjat få blåmärken av ingenting. Jag tror inte jag har cancer...eller jag hoppas att jag inte har cancer.
 
Jag vill inte ha cancer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0