Kam Care Design - Underbara underbara bärsjal

Kam Care Design har precis gjort mitt liv 1000 ggr lättare!
Hur då?
 
Jo jag har fått chansen att prova en av deras produkter, bärsjalen. När jag låg på neo så pratades det så mycket om att det är viktgt att ha barnet hud emot hud och enligt kängerumetoden. Det är bevisat att barnet mår jätte bra av det och det gör även fullgångna barn.
 
Bärsjalen är ett sånt underbart sätt att ha sitt barn nära sig och ändå kunna diska,städa eller leka med det äldre syskonet utan att ha händerna fulla med bebisar. Om du ska ut på stan kan du tex ha på dig Kam Care´s bärsjal hela tiden under jackan, den tar så lite plats och är väldigt snygg. Skulle barnet börja gråta är det bara att föra ner barnet i den färdig knytna sjalen. Jätte praktiskt!
 
Kam Care har fler produkter som du hittar på deras hemsida men just den jag har provat kostar 699 kr och kommer i flera olika färger. När du får hem din bärsja får du även med enkla instruktioner på hur du ska knyta den.
 
 
 
Jag har haft båda barnen i den och båda två har verkligen blivit hur lugna som helst i den.
Jag är glad att Kam Care design är mina nya samarbetspartners, tack återigen ! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Bärsjalar är verkligen bra. Och man kan använda dom länge med avlastar på ett helt annat sätt än sele :)

2012-10-17 @ 21:25:00
URL: http://lillgarden.blogg.se
Postat av: rumptott

jag hade en bärsele t Arvid.. har aldrig testat en bärsjal!! men de e säkert lika smidigt som en bärsele om inte annat lättare =)

2012-10-18 @ 08:20:14
URL: http://rumptott.blogg.se
Postat av: Matilda

Haha, den där skulle jag vilja ha till min katt som skriker så fort han inte har kroppskontakt med mig när jag varit borta ett tag.

2012-10-18 @ 16:56:20
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Åh! Ännu en anledning till att skippa vagnen helt. Eller i alla fall till ryggen inte pallar bära mer.

Jag tror jag beslutat mig helt för att enbart ha bärsjal!

2012-10-18 @ 22:50:43
URL: http://familyportrait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0