Era frågor mina svar

Det blev inte så många frågor ifrån er men jag ska svara på dem jag fick :)

 
 

1.Du är så himla fin! Självklart kan jag komma med några frågor.  TACK :) Va gullig du är!!
Hur länge tog det innan ni vart gravid med twinsen? Det tog ett tag om man tänker på alla 5 missfall jag fick innan jag blev gravid med tvillingarna. Om jag räknar det så kan man säga att det tog ca 1 år.
Hur länge har du och din sambo vart tsm? Jag och Daniel har varit tillsammans i 5 år :)
Hur träffades ni?Vi träffades på en fest faktiskt, lite komiskt men ja det går vi inte in på nu ;)
Vad har du för intressen? Typ pyssla, läsa, träna, mat m.mJag gillar att pyssla men ibland så har jag får dåligt tålamod så att det inte blir så bra som det ska bli. Jag tycker om att sy, måla och skriva.
Var erat första barn planerat? Oliwer var inte planerad men välkommen :)
Är ni förlovade eller gifta? Vi är inte förlovade på riktigt och inte heller gifta men snart kanske ;)
Vill ni ha fler barn?  haha ja asså just nu så känns det väldigt långt bort att ha så tur att få fler barn men man vet aldrig...jag är ju bara 22 år så jag kan inte säga aldrig men shit...då blir det 4 barn och det är mycket :P

2.
Kommer du och din sambo vilja ha fler barn i framtiden eller är ni "klara" nu?  Som svaret ovan så är jag så ung så jag kan inte säga att vi aldrig kommer ville ha fler barn. Daniel säger dock att han är "klar" men men ;) 
Är det jobbigt med två små spädisar?  Nja jag kan inte riktigt avgöra det ännu för mina pojkar är så snälla hittils. Dem sover och äter bara och bajsar typ ;)
Kom twinsen till på naturlig väg eller fick ni nån hjälp? De kom till på naturlig väg :) Sån himla fin chock :) 

 

3.Förlossnings berättelse ? :) Jag håller på knåpar på den faktiskt men den är inte klar :)

 
4.
Hur kom ni fram till de namnen? Vi, jag kom på namnen precis någon månad innan dem kom ut. Jag har alltid dock gillat Lewi och Ludwig kom på slutet då det kändes så rätt och att Daniel gillade det namnet. Lewi fick jag dock kämpa för att Daniel skulla acceptera.
Vilka fler namn tänkte ni på?  Jag hade även Lèon (uttlas Lion), Charly, Julias,Julius, Cornelis, Milian på listan men neej det var baran en Lewi och Ludwig som gällde.
Det skulle vara roligt att se en ordentlig rundtur av erat hem!! :) Vadå? dög inte min videoblogg som rundtur...jaja vi får väll göra en ny :P

Kommentarer
Postat av: Ebba M

SV: Åh tack snälla!

2012-09-26 @ 21:55:00
URL: http://iphotography.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej Gumman!

Check this out kram mamma

http://www.youtube.com/watch?v=vuQQKBQB8pc&feature=related

2012-09-27 @ 09:08:28
Postat av: Hannele

Frågestunden är ju över men jag hoppas att du kan svara på min fråga ändå :3

Du op ju tuttarna förut och jag har hört/läst att om man har gjort det och får ett till barn så blir dom typ hängiga igen och sedan så har jag hört/läst att det beror på vart ja det dära grejset sitter och då undrar jag..förändrades dina bröst? Kunde du amma?

Att jag frågar är för att jag funderar på att skaffa själv ett par men jag vet inte om man ska göra det senare i livet när man har fött färdig dom barnen man vill ha..

Och sedan vart fixade dina bröst? Rek du stället? Har för mig att dukar berättat de förut men nu hittar jag inte det svaret längre :/

För övrigt Gud så söta tvillingpojkar ni har fått och vad sötnos o har blivit så stoooooor på så 'kort' tid trots att han är född samma år som min Kevin :)

Svar: Hej Hannele :)
Ja jag har ju det :P
Det kostade 37 000 kr med försäkring och jag gjorde på Proforma.
Jag har fått mjölk och kunnat amma tvillingarna trots operation. Dem är inte hängiga utan mina bröst är fortfarande "snygga" ;)

Jag har bakom alltihopa och därför funkar amningen :)

Tack så mycket, jag vet att dem är helt bedårande ;) haha
Jaa gud va barnen växer :)
Hur är det med dig annars då?

Kram
Love Nordgren

2012-09-29 @ 15:17:37
URL: http://lillahannele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0