Lite extra hull till vintern- Nema problema

Ja sedan man vart gravid med tvillingar och totalt sket i vad jag stoppade i mig så fick man ju sota för det 3 valkar senare. Ja sitter jag rakt upp och ner har jag tre, TRE valkar. Man ska inte ha någon valk, möjligtivs 1 valk HÖGST för att jag ska känna mig bekväm.
 
Men innan ni hugger av mig huvudet så måste jag säga att det var ju totalt värt det för jag fick ju två vackra barn.

Men vem kan man lura?  Inte mig själv ialla fall för jag är inte bekväm i min kropp, jag gillar inte det jag ser i spegeln. Låren, rumpan, magen...Tur att man snart kan börja gå på gym igen och försöka komma i form igen.
Jag har faktiskt 6 månader kvar typ på min gymkort som jag ska uttnyttja.

Ytlig mycket? Jo vars, som fan.
 
(jag vet att jag födde barn för snart 7 veckor sedan och ska inte tänka såhär men det gör jag :( )
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle- Elysia och Adrians Mamma

Du borde köra herbalife som jag gjorde, jag blev utvald av topphälsa att testa en viknedgångsmetd, och denna metod blev de, jag har blivit SMAL...jag var mullig inna, hade strl 30 i jeans, har 26or nu som innan barnen kom..fantastiskt..du kommer att få se det i tidninge,och allt detta på bara 4-5 mån.

Hursom... jag blev inte utvald att gå på frukosten, men jag får en saftig goodiebag istället, jag ska gå dit iaf tänkte jag! Ser jag dig ska jag hälsa!

2012-09-21 @ 20:54:59
URL: http://www.finest.se/eladria
Postat av: Lillgarden

Oavsett hur många eller fina barn man har och hur mycket det än var värt det så tror jag att dom här tankarna kommer. Man minns ju hur man såg ut innan man fick barn och det är klart att man drömmer och vill ha det tillbaka!

2012-09-22 @ 12:21:36
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0