Loves viktresa - Nu kör vi

Nu har jag ju blivit duktig och bestämt mig för att ändra min livstil lite.
Jag har börjat träna igen och ska försöka äta lite enligt LCHF som folk tipsat mig om.

Jag kommer dock inte vara super hård LCHF varje dag i veckan som att jag fortfarande ammar lite så behöver jag få i mig kolhydrater. Jag kommer köra på orden "Sunt förnyft" och med "måtta".
 
Jag kommer nog försöka att träna 2-4 ggr i veckan och jag kommer inte väga mig som en dåre som jag gjort förut.
Jag kommer måtta mig själv istället och se på det sättet om jag får några resultat.
 
Mina mått är idag 30/9 =   
 
Midja: 75 cm
Lår: 60 cm 
Rumpa: 105 cm (oj jäklar)
Höft/mage: 94 cm 
 
Tränar ni något ?
Äter ni enligt något diet?
 
Bild ifrån efter Oliwer
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lägg gärna ut tips på hur du tränar och vad du äter :) Själv kör jag på samma metod. Jag har dragit ner rejält på kolhydraterna och tränar några gånger i veckan.

2012-09-30 @ 19:36:10
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Borde och vill träna men tiden räcker inte till just nu....
Rasa i vikt nu efter senaste barnet och kroppen hängde inte med så vill tajta till lite... :)

2012-09-30 @ 19:39:28
URL: http://lillgarden.blogg.se
Postat av: Elin

jag vet inte riktigt. jag gick bara in på fkassan hemsida, så finns de ju typ " har du nyligen blivit förälder" typ... klicka där så kan man beräkna :)

2012-09-30 @ 20:18:19
URL: http://tajkonfamiljen.blogg.se
Postat av: Lillgarden

Sv: jättesvårt det där med blöja. Man hör om andra som bara slänger blöjan och sen var det klart.. Men här är det långt ifrån så.. Är skrik och nej och bråk och vill inte!
Hoppas det går bättre för er med tiden!

2012-09-30 @ 20:22:57
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Isabelle- Elysia och Adrians Mamma

VAd kul!!

Jag blev utvalt av topphälsa att testa herbalife, jag ser helt AMZING ut om jag får säga det själv...
Jag var MULLIG och typ tjock för 6 månader sen, nu ser jag vältränat och smal ut ,utan att ens har lyft ett finger. Då dessa protein shakes bränner bort fettet och lyfter fram musklerna i kroppen. Jag ska bli fotograferad snart så det komemr upp i tidningen snart. Dyrt med herbalfie, men helt klart värt det.

Hade strl 30 i jeans för 5 månader sen. Nu ligge rjag på innan barn vikten, strl 26 i jeans!!

2012-10-01 @ 11:03:48
URL: http://www.finest.se/eladria
Postat av: Louise

Ät inte LCHF. Det finns inga studier som visar att den dieten är bra. Var på föreläsning idag med flera dietister på Karolinska sjukhuset. Det är snarare så att det kan bidra till hjärt-kärl sjukdomar. Bästa är att äta mycket protein, 3-4 mellanmål (typ frukt,keso) och minska portionerna lunch och middag. Sen träna då kommer du garanterat gå ner!!! Allt handlar om att äta mindre än du gör av med. Poteinet gör även att blodsockret stabiliseras. Men det är bara mitt tips. Tänkte själv börja köra stenhårt nu på dessa rutiner!

2012-10-03 @ 20:48:09
URL: http://louisesehlin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0