Snart 4 veckor...

Idag är det lördag och jag vaknade upp hemma hos mina föräldrar med min Oliwer.
Jag och Daniel har skiftat så att vi åker hem och sover med Oliwer varannan dag för att han också ska få ha sin mamma/pappa, försöka minimera svartsjukan så gott det går.
 
Lewi och Ludwig blir 1 hel månad på måndag,helt galet. Jag har legat inne på sjukhus i 5 veckor på måndag.
Läkaren säger att om allt forsätter gå bra *peppar peppar ta i trä* så ska vi kanske få åka hem till nästa helg.
Alltså få vara hemma på Oliwers födelsedag allihopa som en hel familj.
 
Jag har dokumenterat allt, hela sjukhus vistelsen. Jag har filmat små videologgar där jag pratar om allt för att komma ihåg. Jag ska även skriva ihop min förlossningsberättelse som jag också har massa roliga filmer ifrån, jag kan ju säga såhär...I LOVE LUSTGAS :D
 
Jag är en lycklig trebarnsmamma.
 
Hoppas bara att en annan sak går som det ska och att det ordnar sig.
Jag berättar mer om det senare om det blir aktuellt.
 
 
PS. Nu väger Ludwig 2065 gram, alltså över 2 kg :D Lewi är snart också där med sina 1810 gram :)
Ludwig <3

Kommentarer
Postat av: Tina

Så söt liten bebis!Önskar all lycka för dig och din familj.

2012-09-01 @ 10:07:10
Postat av: Amanda och tvillingarna

Va kul att höra att de blir bättre! Hoppas verkligen att ni får åka hem :)

2012-09-01 @ 10:37:36
URL: http://Trollass.blogg.se
Postat av: Helena

vad skönt att allt går bra för de små. Hoppas ni får komma hem snart=)

2012-09-02 @ 07:01:17
URL: http://viggo2008.blogspot.se/
Postat av: Lillgarden

Kul med lite livstecken och att det går bra för er! :)

2012-09-02 @ 14:02:52
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Åh vad skönt att de går bra! Härligt att dem växer... håller tummarna för att ni inom snar framtid får komma hem!

2012-09-02 @ 21:23:24
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0