Stress

Min dag har varit kaos ... allt har blandas mellan bra besked till dåliga besked, bra känslor och dåliga.
Jag hade ganska mycket på schemat.
 
1. Farmor kom på besök = Mysigt att träffa henne
2. Åka till sjukhuset för en spruta som Ludwig skulle få = Inte så kul, han blev ledsen
3. Åka till Farsta med Farmor och Oliwer = Trevligt men stressigt
4. Åka på ett event som börjar klockan 18.00 och då skulle jag hinna göra punkt 2 och 3 först.
 
 
Provade även kläder i farsta inför eventet något jag inte borde gjort!!!
Fy fan säger jag bara...ångest. Jag var nära på att gråta ....
 
Ush..ska nog ta ett varmt bad ikväll och bara andas lite (jag kommer dock gå upp efter 10 minuter för att jag blir rastlös)
 
Love life ;)

Gammalbild
 

Kommentarer
Postat av: • Amanda •

Vilka söta barn du har och vad häftigt med tvillingar! :D
Förstår känslan när man inte kommer i kläder man hoppas på att komma i..man vill bara gråta.. längtar sjukt mycket tills man kan träna och tillslut få på sig fina kläder igen utan att känna sig stor :)
Fast tycker verkligen inte du ska ha ångest du har för f*n fått tvillingar nyligen! Hehe

2012-09-27 @ 18:45:03
URL: http://anpluscj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0