Barnmorske besök 1 (det riktiga)

Asså jag har ju varit på inskrivningen men igår var jag på mitt första riktiga besök på MVC, vi gjorde allt förutom att ta SF måttet som att det brukar man först göra efter vecka 20 tror jag.

Men jag kommer inte ihåg alla mina resultat klantigt nog men jag skriver det jag vet. 

Inskrivningen
Järnvärde: 124   
SF mått: -
Hjärtljud på bebis 1: -
Hjärtljud på bebis 2: -


VECKA 15+0
SF mått: -
Järnvärde: 116  
Hjärtljud på bebis 1: 142 slag/minuten
Hjärtljud på bebis 2: 144 slag/minuten  
Midjemått: 100 cm runt omkring (Herregud)


Som ni ser har mitt järnvärde sjunkit ifrån 124 till 116 och därför sa BM att jag kommer behöva käka järntabletter ifrån minst vecka 20.
Men det var jätte roligt att gå till barnmorskan och få lyssna på bebisarna <3

Kommentarer
Postat av: Daniella

ååååh, jag är verkligen så glad för din skull :) kan inte undgå att bli lite avis!!

2012-04-20 @ 07:57:11
Postat av: Linda Olsson

Åh va mysigt med bm besök! :D

Kram

2012-04-20 @ 21:29:21
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Va mysigt med tvillingar:)

Hittade precis hit, verkar va en mysig blogg, lägger till dej på bloglovin:)

Ha en trevlig helg:)

2012-04-20 @ 21:34:06
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0