Digitala Graviditetstest - Bra eller anus?


 
Återanvändbara graviditetstest, vilken jäkla bra uppfinning och det är konstigt att det inte gjorts tidigare med tanke på hur länge ägglossningstest dosan funnits via clearblue.
Denna funkar likadant som ägglossningstestet, du för in en sticka i den lilla manicken och doppar den i urinet.

Det positiva med detta är att du tjänar på det i längden, du kan använda den upp till ca 80 ggr.
Den kostar lite att köpa första gången men efter det så blir det billigare en ett vanligt clearblue test och att det är miljövänligare.
.
Kostar 279 kr och då får du tre teststickor med. 
Testet finns att köpa HÄR
.
Du kan testa dig redan innan beräknad mens.
Jag har själv inte använt det men vad tror ni?

Bra eller anus?


Edit; Jag tycker nog testen är bra men däremot för en testaholic som jag själv så skulle det nog bara varit jobbigt. Jag under perioden vi har försökt bli med barn mellan missfallen och vid graviditet har testat som en galning. Det har legat gravtest över hela lägenheten. Man jämförde styrka ifrån den ena dagen till den andra osv. Ja man var helt galen ett tag där.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hmm smidigt ska tipsa en kompis om det direkt tack för tipset

2012-04-12 @ 16:44:53
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

smart lär jag säga :)

2012-04-12 @ 18:46:34
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

smart!!

Kommer jag skaffa :) (vill ha ett syskon till Vira snart) ;)



kram kram

2012-04-12 @ 20:19:21
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja återanvändbara graviditetstest verkar öka i popularitet helt klart och har ju precis som du säger en hel del fördelar! Antalet test man gör lär ju inte minska med en sån här rackare i alla fall :)

2012-05-31 @ 12:36:45
URL: http://www.graviditetstest.n.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0