Har ni sett det snöar? Eh JA!

Ja..jag tror inte jag måste berätta det för er som att ni säkert läst det på facebook eller sett det med egna ögon men fy vilket väder. Snö i mitten av april uch och blää!!

Har ni tänkt på det att man ofta publicerar sånt där "skit" som alla andra redan vet på Facebook bara för att liksom. Man skriver som ovan "Det snöar, OMG shit pommes *chock*" och det gör man precis nedanför typ 45 andra statusar som innehåller ungefär samma sak bara för att OM någon kanske har missat så var du först ut med the breaking neeews YEAJ!

Men vi bor ju i det underbara falukorvslandet Sverige där vädret gör lite som de vill, man kan inte riktigt kontrollera eller förutbestämma vad den ska göra. Den gillar att chocka lite ;)

Snö storm, regn och rusk.

Min bil är halvtrasig då den ena vindrutetorkaren inte fungerar så det är ju livsfarligt att köra den just nu när vädret är som det är.

Är vädret lika dant för er alla eller är det något jävel där ute som har lite sol?

Jag har några släktningar där ute som njuter av solsken på andra sidan jordklotet, vilka jävlar!!
Snart kommer dem hem nu i maj och "då jäklar får dem känna på den svenska sommaren" (Den sista biten ska ni läsa med finlandsbrytning, det var så jag fantiserade i huvudet när jag skrev det"


Kommentarer
Postat av: linnea

Hej. Här är det sol o blåst vilket är både skönt men oxå kallt efter som blåsten.

Ja har följt din föra blogg och videologg och ja tycker det är jätte intressant. :) så ja tänker fortsätta och följa denna gång med om det är ok. :)? Mvh linnea

2012-04-14 @ 09:39:14
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

men oj, snö i stockholm? :o Det snöar inte ens här och då bor jag utanför Gävle, en bra bit upp från stockholm :P Man tycker ju att det borde vara här det är snö isåfall :) Hoppas det försvinner snart!



Kram

2012-04-14 @ 09:43:35
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: madde

Usch, vad jobbigt med missfall!!!! :/

jag hade ju för några år sedan ett utomkvedshavandeskap, visste inte att jag var gravid. men ambulansen hämtade mig medvetslös med magsmärtor. fick akutopereras. och det visade sig att att fostret fastnat i ena äggledaren, jag hade fått mens som vanligt så hade inte en tanke på att jag var gravid, fick akutopereras. och i buken hade jag nästan 3 litere blod,eftersom den spruckit. och dom fick ta bort äggledaren,

så nu vid varje ny gradivitet måste jag alltid göra tidiga ul för att se att det sitter rätt!

så jag har gjort ett i vecka 5+0 och då fanns de bara en hinnsäck vad jag vet ;) Känns som att dom borde ha sett om det var 2 där :D vet dock att andra har fått tidiga ul och bara visats ett foster.. men senare några veckor efter har det visats 2 st :D men vet inte hur vanligt det är..räcker gott och väl med än! fattar bara inte hur magen kan vara så stor redan :)

jag äter ochså levaxin hare gjort det i 2,5 år.. äter 150mg..:)

2012-04-14 @ 09:47:28
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0