I brist på annat- en lista om mig!!

Asså den som orkar läsa detta är fan helt jäkla awesome :)

1. Vad heter du?
Love Linnèa Ann-Sofie

2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Love ..skulle inte ändra!!

3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jasmin eller om jag var kille Jack.

4. Vilket stjärntecken är du? Stenbock

5. Vilken årgång är du? 1990

6. Var bor du? I en hyresrätt på 69 kvm i Hökarängen

7. Bott utomlands? Nej

8. Flyttat antal gånger? Sedan jag flyttade hemifrån har jag flyttat 3 ggr och innan dess hade jag flyttat med familjen 4 ggr.

9. Vart skulle du vilja bo? Jag skulle vilja bo i en fin bostadsrätt nära Oliwers dagis.

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 173 cm lång

2. Hur mycket väger du? Det är fult att fråga en kvinna om ens vikt ;)

3. Hårfärg och frisyr?
Jag har lite längre page frisyr med en ljusbrun ton, skiftade i rött.

4. Ögonfärg? Melerade gröna/gul/brun

5. Mest nöjd med? Jag ..hmm min gravidmage :)

6. Minst nöjd med? Mina lovehandles och mina lår .

7. Skostorlek? 39

8. Glasögon? Ja det har jag

9. Har du några piercingar/tatueringar? Jag har två tatueringar och en piercing.

 

FAVORITER

1. Filmer? Titanic

2. Låtar? Gillar många olika..

3. Årstider?
Sommaren och hösten då min son Oliwer är född i september  

4. Mat/dryck? Någon god köttbit och pommes och vatten

5. Djur?
Nej bara massa drammråttor ;)

6. Färg? Jag gillar blått och skrika färger

7. Parfym? Ingen speciell, det som luktar gott..

8. Tv-program? Gillar typ..Gordon`s program. Matlagningsprogram och sånt

9. Ämne i skolan? Historia

10. Sysselsättning? Jag jobbar heltid och bär på tvillingarna i magen  

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En svart jacka haha

2. Vad använder du just nu för skor? Olika :) men mest ett par svarta stövlar

3. Favoritfärg på kläder? Hmm I dont know

4. Favoritmaterial på kläder? Svårt ..

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
Ett par gravidstrumpbyxor

6. Favoritaffärer? Ingen speciell..

7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Okänt

8. Favoritmärke?
Oklart..

9. Vad har du för byxstorlek? ...oklart

10. Vad har du för tröjstorlek? Ja varierar lite med Medium

 

DITT HEM

1. Stort, litet eller mitt emellan? Ja asså det är lagom

2. Vilken färg på tapeterna? Hmm olika

3. Vilka färger går hemmets inredning i övrigt?
Olika men matchar lite ialla fall

4. Favoritmöbel i hemmet och varför? Soffan

5. Vad vill du ändra där inne?
Mycket..haha men golvet i hallen

6. Vem förutom du brukar sova i din säng? Min sambo och ibland Oliwer

7. Favoritpryl i hemmet? Min dator ;)

 

BLANDAT

1. Vad heter din morfar? Erling

2. Vad har du i din:

a) Jackficka just nu? Nycklar bland annat

b) Jobbväska just nu? WTF ..vadå jobbväska ?

c) Handväska eller liknande just nu? Oj allt möjligt skit haha

3. Vad är du beroende av? Min mobil och Oliwers mysiga kramar

4. Vilket land kommer du i från? Sweden

5. Vilken sorts lipsyl använder du? Jag har ett som jag fick på kryssningen jag var på i februari

6. Vad tror du på? Ödet

7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Asså detta är också oklart..men jag är döpt i kyrkan dock inte troende så att jag går i kyrkan.

8. Vad köpte du senast? Mat

9. Har du nåt husdjur? Nej som sagt endast dammråttor

10. Vad bor du i?  Som sagt lägenhet...

 



GREJER

Plånbok: En stor röd, cool :)

Tandborste: En vanliga tandborste..inget speciellt ;)

Smycken: Mina halsband och ring

Solglasögon: Har ett par japp :)

Underkläder: Endast trosor just nu, kör tuttarna fria under t-shirten ;) WOOP WOOP

Nagellack:
Inget

 


Kommentarer
Postat av: Petra-tvillingmamma

Klart man orkar läsa =)



Minns inte vad bloggminglet kostade men hade varit kul att träffa dig där!

2012-04-22 @ 21:44:00
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Klara

Kul att läsa ju ;)

2012-04-22 @ 22:28:19
URL: http://kmv.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jag orkade ;) Hahah!

Kul att läsa lite om dig ju! :)

KRAM!!

2012-04-22 @ 23:51:27
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja men precis. Hoppas ni får en bra start på veckan. Kram

2012-04-23 @ 07:13:31
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Tycker det är intressant att läsa sånna listor. Hoppas ni får en bra start på veckan! Kram

2012-04-23 @ 07:16:12
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0