Imorgon byter jag vecka..och fredag den 13;e

Imorrn är det torsdag den 12/4 och då byter jag graviditetsvecka.
Så imorgon kommer jag göra min första graviditetsvideoblogg och fota magen och lägga upp så imorgon blir det mycket graviditet på bloggen för ert nöje :)


Sedan är det fredag den 13 nu i veckan, läskigt!!!
Det är då man ska mysa in sig i någon varm filt med godis och en bra skräckfilm (som jag ändå inte kommer se pga av att jag har fingarna i vägen).
Har lite problem med skräckfilmer nämligen, problemet är att jag oftast missar hela filmen då jag antingen som jag sa ovan har händerna i vägen eller att jag sitter under filten. Skit tråkigt att kolla skräckfilm med mig.

Kommer ihåg en fredag den 13:e för några år sedan, då "trotsade" jag min rädsla och tog med mig Daniel på bio och såg skräckfilmen "Fredag den 13:e" komiskt nog, det var rätt kul dock så missade jag en del av innehållet av olika anledningar HEHE ;) så Daniel fick tolka åt mig genom att berätta vad som hände OCH att det var ett gäng ungdomar som förstörde allt genom att kasta popcorn, snacka med varandra fast dem satt 6 platser ifrån varandra. Snackade sönder filmen helt enkelt men lika bra var väll det ;) Kunde jag skylla på dem istället för min rädsla ;)

Fredagen 13:e skräckfilm

Gillar ni skräckisar?




Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad häftigt med tvilligar!

2012-04-11 @ 22:29:14
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Stort grattis till de små i magen! Va härligt för er! :)

Måste såklart kika in i morgon när du lägger ut magbild ;) Så himla fint med gravidmagar! :)



Jag ääälskar skräckisar! Skitkul att sitta och va livrädd ;) Haha!



Trevlig kväll!

Kram

2012-04-11 @ 22:44:37
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Stort grattis till de små i magen :) vilken vecka är du i? När är dom beräknade? :) kram emma

2012-04-11 @ 22:51:11
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Mandy & River

Jag förstår väl det =) Stort lycka till <3

2012-04-11 @ 23:48:52
URL: http://mandyyss.blogg.se/
Postat av: Isabelle- Elysia & Adrians Mamma

Gud vad kul med varje vecka-magbilder :D spännande!



har du iphone?..det finns jättebra appar för sånt, som är super enkla, finns ngn på gratis toppen just nu såg jag. :) vettefan vad den heter dock! :) men kolla

2012-04-12 @ 08:07:15
URL: http://elysiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0