Onsdag kväll :)

Här sitter en gravidklump inkörd i soffans ena kant med min dator i knät.
Jag känner hur magen drar lite hit och dit och jag känner en skönt lättnad över att jag betalt denna månads räkningar. Puhh...andas ut.

Imorrn byter jag vecka, älskade torsdag du kunde inte komma saktare haha
Men spännande en vecka i taget som barnmorskan säger. Med tvillingar får man vara glad för varje vecka som passerar helt enkelt. Imorrn ska jag lämna urinodling på Mama mia söder för analys. Barnmorskan ville kolla så att jag inte har någon dold urinvägsinfektion.
Hoppas verkligen inte det men ja jag måste ialla fall sätta påminnelse om att jag ska kissa i ett platsrör.
Jag glömmer bort hela tiden så jag får ta till drastiska metoder.

Det är verkligen sjukt hur glömsk jag har blivit/är. Igår så satt jag en penna i håret på jobbet och efter några minuter så började jag fråga alla vart min penna var och var nästan förbannad att någon fräckt hade tagit den av mig. Jag letade och letade, satt jag på den eller vart har den tagit vägen ?! Då säger kollegan till mig att du har den i håret. Ja jag hade alltså helt enkelt glömt bort det på typ 2 minuter. Sjukt!!!!

BTW
Min navel har ju som sagt ploppat ut helt och gjorde det för typ 2 veckor sedan redan..helt sjukt.


Kommentarer
Postat av: tess

Hoppas att det gick bra att lämna provet :)



Sv. Ja, vi ska få en liten flicka, om drygt två veckor :) himla spännande hehe

2012-04-26 @ 19:09:19
URL: http://mymiracle.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Min navel poppa ut nästan direkt nu med sista barnet. Helt sjukt.. :)



Hoppas det gick bra med urinprovet :)

2012-04-28 @ 07:49:47
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: madde

Min navel ploppade inte ut riktigt med ella alls :) Är helt olika hur ens navel ser ut :)

2012-05-07 @ 12:42:37
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0