TUL imorgon!

Imorgon ska jag på mitt första TUL (tillväxtultraljud), det blev lite tidigare en vad som var planerat pga av min oro.
Men jag klagar inte, ska bli jätte kul att se dem igen och få veta hur mycket dem väger och hur långa dem är.

Jag går in i vecka 27 på torsdag....shit vecka 27 !!!! Helt sjukt, tiden går så fort just nu men det kommer väll hinna ändras så snart går väll allt super sakta istället.
 
Det kan vara 10 veckor kvar och det kan vara 14 veckor kvar eller om jag har otur och går över tiden kan det vara 16 veckor kvar. Men det känns otroligt konstigt att snart kommer vi ha tre barn här hemma, två små bebisar och en 3 åring.

Åh <3

 

Kommentarer
Postat av: mammaeshak.blogg.se

hihi vad roligt du och jag ska nästan ha samtidigt, min lilla tjej i magen är beräknad den 11 okt.
Diggar din blogg =)

2012-07-03 @ 14:59:12
Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a & 09:a

så mysigt!! grattis till graviditeten och framförallt till tvillingar! Wow vilken grej! =)

2012-07-03 @ 19:19:01
URL: http://www.jamieochjulia.blogg.se
Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Lycka till i morgon :-) Mysigt att få se de små igen :-)

2012-07-03 @ 19:41:25
URL: http://vardagspusslandet.blogg.se
Postat av: Petra-ensamstående tvillingmamma

Oj får du lov att gå över med twins? Det får vi då inte göra här!
Lycka till på tul!

2012-07-04 @ 05:31:02
URL: http://petratvillingmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0