Herregud Aftonbladet

Herregud Pernilla Wahlgren festade får hårt på midsommar och hamnade på sjukhus *blink blink*.
En av huvudrubrikerna du möts av när du går in på aftonbladet.se
Vilken jävla blaska, skit tidning egentligen men det är den tidningen jag drar mig till när jag vill hålla mig uppdaterad.
 
Dramabladet borde den heta, har ju blivit en halv skvallertidning.
Och hyllar folk till höger och vänster för saker som är helt självklara eller saker som inte bör hyllas för att det är helt normalt. Kändisar hyllas till skyarna för ovissentliga saker. Men man måste erkänna att aftonbladet och expressen är två bra "nyhetsblad" dock får du nog läsa den med en nypa salt nu för tiden.
.
Man vet ju aldrig vad som är sant eller inte, dem skriver och tolkar som dem vill dessa där journalister.
Fy fablan !!
.
En annan rubrik som också skriker OMG på aftonbladet är " Det hemliga spelet bakom Sommar i P1" dam dam daaaaaam *filmmusik*. Sedan kan dem vara väldigt roliga också idag fick dem ju riktigt till det i tidningen, lyssna här.
.
"Varg dödade får, får inte leva" ......Ja ni läste rätt!!
Haha komiskt va? FÅR inte leva...HAHA riktigt skojsigt *not*
.
 
Förresten hörde jag ju för ett tag sedan att vargar agerar ju bara på instikt så varför ska den dödas?
Det ligger i dess instikt att döda fåren samma sak som att vargarna attackerade sin skötare på Kolmården och de vargarna ska ju inte bli dödande. Dubbelmoral på hög nivå!
 
Vad säger ni ?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Aftonbladet har helt klart tappat lite i klass om man säger så... STORA rubriker som låter som värsta scopet och sen när man klickar in på den tre rader långa artikeln så blir man lite nästan ledsen... Illa..

2012-06-24 @ 09:06:26
URL: http://lillgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0