Måndag sjukis dag




Ser ni plutten?
Han är sjuk idag, 38,1 graders feber inte så jätte högt men otroligt ledsen och kinkig kille. Han ligger med en flaska välling och är ynklig i soffan och kollar Musse Pigg. Mammans stora bebis.

Vi hade ju en fullspäckad dag igår och jag var helt ärligt totalt slut efter lördagens äventyr på Furuvik så jag orkade helt enkelt inte starta datorn igår och lägga över bilder.
Jag tog ledigt ;)

Vi började gårdagen men att kliva upp till strålande sol, klädde på oss och åkte iväg till Tom Tits.
Vi vart "VIP" inbjudna som att vi är nyfikenhetambassadör för Tom Tits, så det var gratis inträde.
Sen fick vi glass och fika och en goodiebag. Vi exprimenterade för fulla muggar.

Efter Tom Tits så åkte vi hem till min kusin som fyllde 14 år, Miquela.
Oliwer badade i en liten balja som stod på tomten och jag tror det var därför han blev sjuk :( 

Snart kommer en Skoj-O- meter ang. gårdagen :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0