Medeltidsdagarna i Tyresö

Idag ska jag och Oliwer se på massa tappra riddare och frustande hästar i Tornerspelen.
Ska även träffa massa medeltidsmänniskor och annat skoj.



Vi ska nämnligen till "Medeltidsdagarna" i Tyresö, vid Tyresö slott närmare bestämt. 
Ska bli så himla roligt för Oliwer, han älskar hästar och sånt. 

Och för mamman? Jo finns nog brända mandlar som är en favorit ;)



Jag hittade detta tips på hemsidan "Barn i stan" .
Jag älskar den sidan för övrigt och att jag får mail varje vecka med nya tips.




Någon som också ska dit idag ? :)

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Hoppas ni får det supermysigt!

2012-05-20 @ 10:25:03
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0