Vem är Daniel?

Daniel är min sambo och pappa till alla mina barn :D

Han är 23 år gammal och snart 3-barnsfar, ganska bra jobbat haha ;)
Det trodde han nog aldrig för 6 år sedan då han INTE kände mig.

Vi träffades för ca 5 år sedan på en fest hos en kompis, eller Daniels bästa kompis och en bekant till mig helt enkelt från början. Det var höstlov, jag och min expojkvän hade gjort slut ca 1 år tidigare så jag kom ifrån ett långt förhållande innan och var väll inte ute efter något speciellt just då.
Daniel hade också precis kommit ur ett förhållande så vi båda var väll på samma plan.

Jaja men på festen så började vi snacka och sedan ja det ena ledde till det andra (lite oskyldigt tonårsmys) sedan blev vi tillsammans på nyår officiellt och ja nu har vi snart 3 barn hahah ;) ...  snipp snapp slut så var sagen inte slut ;)

Daniel är en sån där såkallad "Datanörd", han är kär i sin dator och ibland undrar jag om han inte lika gärna ska ta och gifta sig med den. Jag vill många gånger kasta ut den genom fönstret eller råka bränna upp den eller typ bara låta Oliwer vandalisera den lite olyckligtvis ;).

Liksom whats up with that? Vad är grejen med killar och att bli besatta av vissa saker?
I början av förhållandet var det mig han var besatt av men genom åren har jag sjunkit på listan ;)

Någon som känner igen sig?

Daniel kommer döda mig för att jag lägger upp den här bilden nedan men jag tror inte han läser min blogg ändå så haha 

Jag, Daniel och Oliwer (han längst ner där som försöker vara med, sötis)
Den togs i sommar när vi var i Turkiet


Kommentarer
Postat av: *Klara

Tack så mkt :)

2012-05-15 @ 10:41:43
URL: http://kmv.blogg.se/
Postat av: Fanny

Känner så igen det där! Min kille prioriterar sin bil framför mej och vår son. Jag blir galen ibland men han säger ju att vi är viktigare men det märks då fan inte alltid :P

2012-05-15 @ 10:55:21
Postat av: Anonym

Vad fint kort <3



2012-05-19 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0