Förhandsvisning av Hotell Transylvanien

Idag blev jag bjuden på förhandsvisning av den nya Disney filmen Hotell Transylvanien av Mgroup PR & Event.  
Jag tog med mig Emelie och hennes son Leon och vi hade jätte kul.

Killarna som ändå bara är 3 år tycke filmen var rolig och satt still nästan hela 1 h och 30 minuterna som filmen varade. Filmen var även underhållande för mig som vuxen och bjöd på ett och annat skratt.
På eventet bjöds det även på godis, läsk och en och annan läskigt vampyrbarn. Även fullvuxna frankenstien var på plats och hälsade alla välkomna.
 
 
Allt avslutades med en fin goodiebag, så helt enkelt ett toppen event...IGEN av Mgroup. Ser framemot nästa helg då är det premiär för Tingeling vigarnas hemlighet.
 
 
 
 
 

Bilder lånade av Mgroups facebook page
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0