Mulle Mecks lekpark med Emelie

Nu ska snart sätta mig och Oliwer i bilen och styra emot Solna för att leka lite i Mulle Mecks park.
Ska bli spännande då jag aldrig varit där förut och inte Oliwer heller för den delen, har länge tänkt åka men inte fått tummen ur för att göra det.
 
 
Och när man ska vara ute ett tag så kommer en del frågor upp i huvudet när det är så här kallt ute, vad ska jag klä på Oliwer? Overall kanske blir för varmt som många vänner påpeka och vanliga kläder för kallt så man får köra på Polarn & Pyrets slogan "jag kör lager på lager" 
Jag rotade ialla fall fram ett par varmare utebyxor och en skön halsduk samt en fleecetröja. Hoppas han inte fryser.
 
Några tips? :)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra- Mamma till Emanuel och Emilia

Jag kör med skaljacka och skalbyxor =) Tycker aldrig emanuel är kall :) Inte för varm heller =) Sen berode vad de är för väder vanliga kläder under eller kankse tjock tröja m.m. =)

2012-10-10 @ 16:27:01
URL: http://www.sandraemanuel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0