Nu säljer jag barnkläder - Bloppis

Ja det är dags att rensa lite nu inför flytten och har massa barnkläder/vuxenkläder som jag vill få sålt.
Jag kommer lägga upp allt här på bloggen och även på facebook så först till kvarn gäller :)
 
Jag kommer lägga upp bilder med storlek och pris men jag är inte helt omöjlig så :)
Hoppas ni kommer hitta något hos mig som kan få flytta hem till er :)
 
Det är bara att kommentera om du är intresserad och lämna e-mailadress så hör jag av mig ang. frakt eller om ni vill hämta de här i Stockholm.
 
BLOPPISEN
 
Overall Polarn & Pyret storlek 86 ( Nypris 1299 kr inköp 2010/11 vinter använd måttligt) Pris; 650 kr
.

Jacka ifrån H&M storlek 92 pris; 60 kr


Brio sittdyna till vagn pris: 100 kr
 
Spjällsängsskydd 40 kr
 
Kavat skor Storlek 20 Pris: 100 kr

Helt oanvända babyskor i storlek 18/19  Pris; 40 kr

Kid skor Storlek: 21 Pris: 70 kr

Ifrån vänster  Mexx byxa Storlek 62 30 kr, Hoodie ifrån Early Days Storlek 0-3 månader 20 kr, Tröja/byx set ifrpn FIX Storlek 68 Pris; 30 kr

Två tomtedräkter inkl. mössa. Den ena i Storlek 68 är helt ny med prislapp på ifrån KappAhl, den andra i Storlek 62 ifrån H&M
Båda går loss för 45 kr st 

Ifrån vänster 
Jeansbyxa ifrån H&M Storlek 62 Pris 35 kr, Jeansbyxa ifrån H&M Storlek 62 Pris 35 kr, Byxa med hängslen ifrån H&M Storlek 74 Pris 35 kr, Jeans ifrån H&M Storlek 62 Pris 35 kr
 
 
Overall ifrån Lindex Storlek 68 kr Pris 60 kr
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Så fina kläder! Hoppas du får sålt på det, men det är nog inga problem! :D
Kram

2012-10-14 @ 10:57:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

va menar du med detta? "Borttag bort inne foder så du även kan ha overallen på lite varmare dagar."
den va ju super fin å hade passat toppen på Linus men har inte dom pengarna nu =(

2012-10-15 @ 10:32:28
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Marielle

Har du kvar svarta overallen från Lindex? :)

Svar: finns kvar
Love Nordgren

2012-10-18 @ 17:21:39
Postat av: Anonym

Har du sålt den svarta overallen?? Jag är jätteintresserad av att köpa den i så fall. Kan du mäta overallen från dragkedjan och ner till grenen? Är ju så olika på olika overaller med storlek.

Svar: Hej. overallen finns kvar och jag kan mäta den. Har du mailadress så kan jag maila info sen?
Love Nordgren

2012-10-20 @ 09:35:53
Postat av: Carro

Hej! Har du kvar tomtedräkten i storlek 68? Den är jag intresserad av isådant fall! =)

2012-10-20 @ 22:41:54
URL: http://utsmyckning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0