Oj va sent - Snart natt

 
Gud vilken ångest man börjar få inför natten, man vet att inom ett ex antal timmar ska jag vakna upp och mata tvillingarna. Man hinner inte komma in i någon djup sömn precis, jag väcker fortfarande Lewi&Ludwig var 3e - 4e timme. Men det tillhör ju spädbarnslivet och det finns ju en charm i det också.

Inte alla där ute som har lika tur som jag, inte alla där ute har inte fått tre fina barn. Så när man sitter där, mitt i natten och det känns som att du har 1 liter sand i ögonen så får man tänka att;
- Fan vad jag är lycklig ändå även om jag skulle kunna strypa en myra för att få sova ialla fall en ynka timme till! 
 
Jag lever och andas för mina barn. Och efter alla missfall jag fått så är jag så extremt tacksam för alla sömnlösa nätter,bebisskrik och bajsblöjor.


Psst.? Kan ni hålla en hemlighet?
Bakom all denna rosabebisfluff och tacksamhet så finns det också en del i mig som bara vill slita av mig håret när barnen skriker hejdlös och undrar om det finns tillgodokvitto, skämt o sido. Im one happy mama :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: rumptott

hahaha kul uttryck =D
strypa en myra =P haha som om de vore så svårt =P

haha nej men usch så jag svammlar ^^
har inte vaknat ännu o e trött =P haha... nu ska jag åka t skolan snart =D
läsa medicin skojs värre =)

kram

2012-10-19 @ 08:21:54
URL: http://rumptott.blogg.se
Postat av: Vita villan

Visst är det som du säger. Man älskar sina barn över allt annat och är så lyckligt lottaf som.fått turen att bli mamma. Samtidigt som småbarnåren är jäkligt tuffa emellanåt och man vet inte var man ska ta vägen. Dock tycker jag det är väldigt onödigt av vissa att skriva på tex facebook att man vill sälja sina barn. Det finns så många därute som läser det och inte önskar något annat än just ett barn.
Kram och trevlig helg!

Svar: Ja precis, men även fast folk säkert säger det som "skämt" så kan folk ta illa upp.Kram
Love Nordgren

2012-10-20 @ 09:49:22
URL: http://fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0