Sexparty - Ohyeah

I lördags fick jag följa med en tjejkompis på sexparty :)
(Alla som tror att barn kommer med storken kanske bör sluta läsa nu hehe)

Japp seeeex party. Inte sånt där alla har sex med varandra utan en sån fest där det kommer en försäljerska som visar upp massa produkter inom sex. Hon visade allt ifrån ätbara massageoljor till "tungslickarn" jep You heard me.

Det fanns en liten manick som var typ 5-6 tungor som snurrade runt...helt galet!
Sen visade hon även upp massa olika typer av dildos, knipkulor och till och med en lösfitta *ursäkta språket* med vibrationer hahahaha WTF !!
 
Ja kan ju erkänna att folk köpte sig ett och annat men inte någon löskissimurra haha
Men det var otroligt roligt att samlas ett gäng tjejer med lite alkohol och sexleksaker som man fick klämma på, absolut något jag kommer göra om. Det blev en del fnitter kan jag tala om och många goa skämt.
 
Har ni varit på sexparty någon gång? :)

 

Kommentarer
Postat av: Elin Strömstedt

Det är en konst att skriva en bra och spännande mamma blogg. För hur roligt är det i det stora hela att läsa om samma sak dag in och dag ut i stort sett om du förstår vad jag menar?
Jag tycker din blogg är bra! Men samtidigt en vanlig mamma blogg.. Som så många andra! Du vill så mycket och kräver ganska mycket på kort tid. Jag tror starkt på att din blogg kommer att kunna växa! Men ge det tid.

Vet inte om du läst mammasangel eller endenise? Det är två helt olika bloggar men som levererar under nästan varje inlägg de skriver om. Någon som aldrig stampar omkring på samma ställe. Två tjejer som är väldigt olika och man gillar eller ogillar dom på olika sätt. De sticker ut, och tar inte efter andra! De som blir otroligt roligt :)

Du kommer också hamna där, men ta det lugnt
Kram från Elin!

Svar: Jo jag förstår verkligen, jag har hållt på så länge bara så jag glömmer bort att treblirfem.blogg.se är bara 6 månader gammal. endenise, mammasangel är jätte bra bloggar och vänner till mig
Kram
Love Nordgren

2012-10-08 @ 13:29:28
Postat av: Malin

Jag har varit och även haft sexparty flera gånger! :-)
Mina syskons mamma äger sexbutiken här i stan så det kommer liksom naturligt för oss! haha. Men det är roligt att ha för att liva upp stämningen lite! :-)

2012-10-08 @ 15:54:13
URL: http://mmylove.blogg.se
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

oh ja jag har varit på sexparty förr. SKIT KUL :) haha..

kram

2012-10-08 @ 16:56:40
URL: http://www.josephinewestling.vimedbarn.se
Postat av: Sandra Linder - Nominerad till årets blogstar.

Superkul med sexparty! var på mamma kryssning med loppi där pistill avr och berättade om sina leksaker osv. superskoj :)

2012-10-08 @ 19:26:59
URL: http://www.sandralinder.com
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Aldrig varit och vet inte om jag vågat, haha... :)

2012-10-08 @ 22:11:40
URL: http://lillgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0