UnderBARABARN - Awesome - Länkkalas

Igår så bloggade jag ingenting för jag hade fullt upp med att knyta kontakter med andra företag och vänner på UnderBARABARN mässan i Älvsjö, Stockholm. Mässan har jag varit på många gånger förut men aldrig som Vip bloggare.
 
Min dag började redan 8.30 där vi fick fina goodiebags och tillträde till mässan ca 30 minuter innan alla andra.
Vi fick även en fin frukostpåse med diverse ifrån Rica Talk hotel.

På plats träffade jag Patricia, Sandra, Atousa, Jessica och hennes syster Sandra. Visst så tappade vi bort varandra några gånger men tillslut så hittade vi varandra igen men det är svååårt i en sån stor mässa med så många andra mammor/pappor och barnvagnar. 
 
Vi som var Vip bloggare fick så många fina goodiebags så att min vagn nästan var överfull, man såg knappt bebisarna ;) skämt o sido!

Företag som jag träffade på bland annat inne på mässan var Philips Avent, Friends, Jollyroom, MAM, Loppipåsen och ett jätte coolt amerikanskt företag som heter Tegu mm
Och andra företag som bidrag till de fina goodiebagsen var Nova Star,Geggamoja, Make up store , Ella`s Kitchen, Barnbutiken, Libero, Kronan och såklart den fina UnderBARA BARN påsen.  
 

Lite bilder






Mer bilder och mer ingående om andra bra saker jag vill ta upp efter mässan kommer.
Och TACK återigen UnderBARABARN för att jag fick komma på mässan och GRATTIS till 10 års jubeliumet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0