Vilken hets - Allt för föräldrar 80 % rea

 
Vilken jävla hets...
Jag satt här och drack min kaffe och slö surfa facebook när jag ser att Allt för föräldrar har 80 % rea för alla som gillar de på facebook och jag cyber-sprang in i webbshoppen men tyvärr var det ju menat att krascha...
För allvarligt... de har 13 000 personer som gillar de på facebook.
 
Så vad tror ni hände?
Jo allt bara dog hit och dit och sidan blev överbelastad av alla kaffe drickande småbarnsmammorna där hemma med alldeles för mycket fritid som jag. Men nu ska de försöka lösa problemet och det hoppas jag!!!
 
För jag hade fått ihop en jävligt bra varukorg för ett jävligt bra pris..så kom igen nu Allt för föräldrar, fix it!
 
 

EDIT; Det gick bra förutom att en av varorna var slut när det äntligen gick igenom så det är lite surt
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Wild ❤

suck, jag hann inte heller klicka hem något :{

2012-10-24 @ 09:08:54
URL: http://mammawild.blogg.se
Postat av: Caroline - Foto

Jag var in och kikade där men det mesta jag var ute efter var slutsålt och sen var sidan så himla seg.

2012-10-24 @ 10:32:49
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0