Neej :(

Jag orkar inte alla motgångar... han var ju frisk min lilla Lewi och nu ligger vi inlagda igen.
 
Han har gjort ett EEG som visar avikelser så de misstänker att han kan ha någon form av epilepsi men de vill inte medicinera förrens de har sett och övervakat fler "anfall"....
 
Jag trodde han bara hade omogen motorik och lite bebis betende men troligtvis kan vissa av hans rörelser vara "kramper", anfall. Han är ju så liten...varför kan han inte få vara frisk? Han är ju min starka kämpe så han klarar detta men men jag bryter ihop snart!!
 
Så nu är vi separerade igen, Daniel och Ludwig samt Oliwer är hemma och jag är på sjukhus med Lewi. Har varit här sedan i onsdags eftermiddag. Jag vill bara vara tillsammans allihopa som det ska vara. Så vem vet vad som händer nu... när vi får komma hem.
 
Oliwer som skulle ha sin kalas imorgon...det missar jag :( Vafan...
 
Tänk om inte Lewi hade haft blod i avföringen (vilken de inte vet varför fortfarande) så hade jag inte åkt in och då hade vi inte upptäckt allt detta. Men han är för tidigt född och det kan bli komplikationer men inte trodde jag att det skulle drabba mina barn, mina starka fina barn. .....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas att lilla Lewi blir frisk snart så att ni får komma hem snart:)

2012-09-14 @ 12:48:56
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

<3 Kan bara försöka föreställa mig det du, ni, nu går igenom! Men kan förstå hur maktlös och liten man känner sig! Jag ska hålla alla tummar jag kan för att ni snart ska vara hemma och tillsammans igen & att Lewi får vara frisk!

Kramar

2012-09-14 @ 13:10:31
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

åh lilla liten!
sänder er massor mes styrke kramar och tänker på er å önskar er lycka till! hoppas ni får komma hem snart

2012-09-14 @ 14:10:49
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Madeleine - om livet i the OC

Håller tummarna för er att han är frisk. Men om inte annat så finns det ju säkert jättebra mediciner nuförtiden som han kan få så han inte mår dåligt av det i framtiden. KRAM

2012-09-14 @ 17:21:53
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Johanna

Usch och fy vad jobbigt!! Lilla killen. Men som du skriver verkar han vara en kämpe.
Styrkekramar

2012-09-14 @ 19:37:33
URL: http://jordi.blogg.se
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Styrkekramar! <3

2012-09-14 @ 20:02:13
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com
Postat av: Lillgarden

Usch... stackars liten och stackars er... Hoppas ni får stöd och råd och lösningar nu så ni kan vara tillsammans alla igen!

2012-09-15 @ 18:30:23
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Richard

Usch, vad jobbigt du måste ha det. Som tur är har hjärnan en enorm läkningsförmåga och troligtvis mår Levis bättre ju längre tiden går. Hoppas bara du själv mår OK och accepterar att du varken har kunnat eller kan påverka detta. Din styrka och din hälsa är ju jätteviktig för er alla fem.

Jag hoppas du inte har något emot att jag i all välmening korrigerar din svenska. Du har tyvärr börjat skriva "dem" istället för "de" hela tiden vilket gör att i alla fall jag hakar upp mig när jag läser. Alla fyra "dem" i detta blogginlägg skall vara "de". Du gjorde inte detta fel förut och det är synd att se sådana banala fel i din annars så läsvärda och fina blogg. Tänk hur du skulle skriva om det handlade om en person istället. "De" motsvarar "Hon" och "dem" motsvarar "henne". Man skriver ju inte "...avikelser så henne misstänker att han.." :)

Svar: Tack Richard, jag har inget emot att du rättar mig. Det är bara bra att du gör det, jag har alltid haft svårt med de, dem osv :) Kram
Love Nordgren

2012-09-17 @ 09:17:02
Postat av: Richard

Tack själv! Och du får rätta och ursäkta mig när jag skriver namnét på lille Lewi fel. ;)

2012-09-17 @ 09:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0